I.Boice | Iranian Boice Community


خب,

این کنسرت در 20 آگوست 2011 در نیگاتای ژاپن توسط شبکه MBC برگذار شده که گروه های زیادی از جمله SNSD,karaو sistar و.....والبته CNBLUE در اون اجرا داشتن.

البته اون موقع تازه تازه داشتن پا می گرفتن و به اندازه امروز نشده بودن و عملا یه گروه معمولی به حساب میومدن.

توی این کنسرت علاوه بر اجرای CNBLUE,یونگ هوا به همراه سو هیون آهنگ banmal song رو اجرا کردن و عملا پرونده we got married رو با این اجرا بستن.

 

ترک لیست{Tracklist}:

  1. Intuition
  2. Love girl
  3. Try again,smile again

+اجرای banmal sog {یونگ هوا و سوهیون}

لینک دانلود اجرای CNBLUE:

حجم:65MB{با کیفیت 480P}

لینک دانلود:

لینک دانلود اجرای banmal song:

حجم:57MB{با کیفیت 720P}

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

شین وو
ساعت12:47---7 ارديبهشت 1393
بهترین وب برای سی ان بلو هستید خیلی ممنونم ازتون هر دوتاش رو دانلود کردم
پاسخ:^_^


مهسا19
ساعت4:57---7 ارديبهشت 1393
آخ ببخشید من ترک لیستو ندیده بودم! همونه دارمش

مهسا19
ساعت4:55---7 ارديبهشت 1393
فقط مال سی انو گذاشتی؟

میشه بگی چند مینه؟ آخه من از یو*تی دان کردم ولی نمی دونم کامله یا نه!

مرسی داداشی
پاسخ:؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:cnblue,cnblue 2011,کنسرت های cnblue,, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com